Wednesday 29 February 2012

dari hati

Salam, hari ni saya dapat taw pasai hang (nak tulis 'awak' mcam hape pulak, tukar 'u' cam gedik, hang pon okee kan) hang cakap apa kat member saya? saya pening la, dah ada orang buat la cara ada orang!
hang ni, saya prefer lebih kesian pada orang sana, sebab apa? sebab saya faham perasaan dia..

fikir punya fikir, saya better kene jauhkan semua ni dari hang, saya takut mende lain jadi masa akan datang, ye saya tak mintak punn, tapi masa depan sape boleh tengok? sekurang2 nya saya punya HAri ni

fikir lagi sekali, saya tak boleh jauh dari hang, ade je mende2 kene p kat hang, itu yang tension sebenarnya!
saya berharap satu hari nanti kita kita lebih serius fikir hal ni , bukan macam budak2.
kalu ikutkan saya berhak untuk MARAH, yee saya boleh marah hang , marah gile2..
tapi.. saya tak bolehh, rase marah tu tade pun untuk hang..
saya sayang hang macam saudara saya sendiri..
saya sayang hang macam saya sayang diri saya sendiri
saya sayang semua kawan2 yang sayang saya
terima kaish sebab sayang saya (dah macam karangan budak darjah 1 dah aku tengok)

04:08am 1 MAC 2012 (waktu malaysia)
*signn*

No comments:

Post a Comment

kalau ada apa2 nak komen, silakan :)