Thursday 8 December 2011

saya gembira

berkisah kan motif blog saya iaitu "sahabat"
ya sahabat, kami diperkenalkan melalui orang tengah, sehingga lah kami rapat
tapi sekarang dia sudah punya teman istimewa..
jauh disudut hati saya, jealous yess.. sebab dia tunjuk2 .. faham?
means benda tu sangat jelas nampak hubungan dia dengan yang tersayang.
saya ni siapa? ya saya siapa nak cakap macam tu kat dia..
tapi saya kawan awak kan? sukahati saya la nak cakap apa haha
entah kenapa, kalau awak tak cakap/cerita saya okee je..
yelah, hubungan dengan sapa2 xpayah nak cerita..
erm mungkin awak sedang membina benteng antara kita sebab kisah lalu?
okey, takpeee saya tak kisah huhu ..
sebab selama saya kawan ni, awak lah antara yang pelik pernah saya jumpa
awak pernah dengar tak satu ungkapan?

" aku harap, kawan aku yang macam kau hanya sorang saja
yang macam diri kau, biar tak tertukar dengan yang lain"

sbb tu aku xsuka kalau sapa2 membandingkan aku dgn sape2..
"ehh muka awak macam cikgu saya"
"ehh suara awak sama macam kawan saya"
pigii laaah..
aku adalah aku, titik..


catatan matang :
                        kita bersahabat sudah lama, kamu pnya hidup kamu, dan saya punya hidup saya.. saya tak minta banyak , cukup lah kalau saya minta jangan masuk campur dalam hidup peribadi saya, sebab?
kamu meremeh2kan saya , umpamamya, " oii kau bila nak ada teman hidup" "agak2 sape la orang yang kau sayang tu ek"  .. k dah, saya bukan tak mencari (cehh poyo je) dah tak de lagi buat masa ni..
saya bukan memilih (lagi poyo) tapi pengalaman mengajar saya . hanya sorang yang tahu kisah saya betul2 keluar dari mulut saya sendiri , rakan seperjuangan kat sini.. kalau ex saya tahu pasti dia kagum "wahhh bagusnya awak, awk xmemburukkan saya pun" ... "hai awak,kerja saya bukan nak buruk2 kan orang sesuka hati je (opps nmaaf kalo terasa)" .. jadi kat sini point saya nak bagitaw saya gembira awak sudah punya teman hidup for your future time, will you have a good memoir bersama dia nanti k .. lagipun itu adalah impian awak yang awak nak sangat kan, just go on, will hope you succes for your life
ikhlas dari lubuk hati suci murni , -syML2-

No comments:

Post a Comment

kalau ada apa2 nak komen, silakan :)