Thursday 8 December 2011

tadi baru abes exam , yieeeha

Aih, banyak pulak post kat sini, bagaikan twitter pula..
maklum lah, ini qada' yang post lepas punya.. exam saya yang mana jatuh berderet2 minggu lepas,
terbaek dari lecture semua, anda semua memang mencabar buat saya, event cabar2 like this, saya memang sukaaa nya.. anda juga mengajar saya bagaimana nak uruskan hidup begini dan begini.. nah lihat, wasilah dari Dia tak pergi kemana, kembali pulang juga pada diri

Ini exam yang saya rasakan hebat setakat saya exam . tarikh exam jatuh pada hari Ahad, Selasa, Rabu, dan Khamis.. perghh ini semua subjek syaria dimana dalam buku kitab boleh dikira tebal gak aa.. saya ada dengar orang lain lagi teruk, satu hari 2 exam memang parah yang mana saya 1 hari untuk 1 subjek that means sampai okey2 je, memang nak bernafas puun, apa pun tak boleh..

sekarang atau kata cantik nya, petang tadi pada jam 4 petang saya tamat exam untuk exam kedua.. happy, entah kenapa , mungkin hilangkan rasa tak keruan dengan exam. exam kali ini buat saya DEMAM, hoho kau memang hebat la exam.. first day dah rasa sakit tekak, pergi ke dapur cari limau nipis utuk minum air perahanya , tapi limau itu tade pulaa.. suh roomate belikan esok hari tapi bila balik, dia lupaa isk
jadi saya abaikan tekak saya sampai hari ni tak jumpa2 dengan limau .. and teh one case sampai sekarang saya punya hidung masih xsembuh..
okey, kalau ikut sape nak sakit.. doakan saya sembuh!
moga kalian dalam rahmatNya

No comments:

Post a Comment

kalau ada apa2 nak komen, silakan :)