Sunday 9 October 2011

si BF dan GF

kisah 1 hubungan yang saling sayang menyanyagi, tiada apa yang mampu memisahkan mereka ,mereka hidup bahagia atas dasar saling memahami,hilang salah seorang dari mereka umpama ikan tanpa air. kasih sayang mereka sangat kuat..saya shorform kan dia sebagai best friend (BF) dan rakan nya good friend (GF)
suatu hari :
Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Mcam ni , esok awak tak payah contact saya . Mksudnya tak payah text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok sape menang .
Gf : Okay !


Esoknya , si Gf terpksa lah menahan rindu dkat Bf . Mengenangkan yng ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati,kuatkan jiwa .

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi tak dijwab . So si Gf pegi dkat rumah Bf . Di luar rumah ,ramai orang . Dia mula rasa pelik then trus masukk ke rumah . Sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu . Dan tubuh tu adalah jasad si Bf yng dah meninggal . Mak si Bf pun bagi sepucuk surat hasil tinggalan BF pada GF .
Surat yng bertulis :
Sahabat,semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hidup bahagia tanpa saya . 

berjumpa, berkawan, bersahabat lah kerana Dia, dia yang menentukan segalanya.. kita takkan hidup tanpa kasih sayang Dia.jangan pernah melebihkan sesuatu dari kebesaran dia .. insyaAllah, bittaufiq

2 comments:

kalau ada apa2 nak komen, silakan :)